როგორც ყოველთვის ტრეინინგი საშინაო დავალების შემოწმებით დაიწყო. შევიტანეთ შესწორებები პროექტის გეგმებში და სხვა საბუთებში.
პირადად მე გეგმის ერთი პუნქტი მქონდა დასახვეწი- გასავრცელებელი. კოლაბორაციული შეფასების და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკების შექმნა კი ჯერ წინ მელოდება. ვაი მეეეეე!
ტრეინინგის შემდეგი ეტაპი იყო დრაივში მუშაობა. შეიქმნა ახალი საქაღალდეები, ვისწავლეთ დრაივში დოკუმენტის თემის და დიზაინის შეცვლა.
ამის შემდეგ განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მესამე მოდული. ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება ტექნოლოგიების და სოც ქსელების გამოყენება. როგორ შეიძლება ვიდეო კომენტარის , შემდგომი ლკასში განხილვით, გაკეთება.
შარშან მთელს მსოფლიოში ატყდა ბუმი საავტორო უფლებების დაცვის თაობაზე. ჩვენც ტრეინინგის ფარგლებში ვისაუბრეთ ამ თემის ირ5გვლივ.
თრეინინგის ბოლოს განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მეოთხე მოდული და მივიღეთ საშინაო დავალება. ეს არის: მოსწავლის პრეზენტაციის ნიმუშის შექმნა , მოსწავლის ნიმუშის ჩექლისტის შექმნა და დავალიანებების აღდგენა.
პირადად მე გეგმის ერთი პუნქტი მქონდა დასახვეწი- გასავრცელებელი. კოლაბორაციული შეფასების და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკების შექმნა კი ჯერ წინ მელოდება. ვაი მეეეეე!
ტრეინინგის შემდეგი ეტაპი იყო დრაივში მუშაობა. შეიქმნა ახალი საქაღალდეები, ვისწავლეთ დრაივში დოკუმენტის თემის და დიზაინის შეცვლა.
ამის შემდეგ განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მესამე მოდული. ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება ტექნოლოგიების და სოც ქსელების გამოყენება. როგორ შეიძლება ვიდეო კომენტარის , შემდგომი ლკასში განხილვით, გაკეთება.
შარშან მთელს მსოფლიოში ატყდა ბუმი საავტორო უფლებების დაცვის თაობაზე. ჩვენც ტრეინინგის ფარგლებში ვისაუბრეთ ამ თემის ირ5გვლივ.
თრეინინგის ბოლოს განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მეოთხე მოდული და მივიღეთ საშინაო დავალება. ეს არის: მოსწავლის პრეზენტაციის ნიმუშის შექმნა , მოსწავლის ნიმუშის ჩექლისტის შექმნა და დავალიანებების აღდგენა.
No comments:
Post a Comment